Virtuaaliystäväni

sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Päivitystä

Minähän olen aina sanonut olevani yhden käsityön tekijä, siis vain yksi kerrallaan työn alla. Olen lueskellut, että melkein kaikilla on aina useampi työ meneillään ja nyt sitten päätin kokeilla, että miltä se tuntuu. Huh huh eihän tässä saa mitää valmista aikaan...... Tässäpä kasa, jonka olen saanut aloitettua.


Nuo isoäidin neliöthän ovat olleet työn alla jo pitemmän aikaa. Onhan niitä tullut jo muutama lisää, yhteensä 97 palaa. En tässä nyt ala vielä kertomaan, että mitä kaikkea noista pitäisi tulla. Arvailujahan voi aina esittää. Työn alla siis yhteensä 7 eri työtä ja tarkoitus oli aloittaa yhteensä 10, joten vielä pitäisi 3 aloittaa. Mitähän sitä vielä tekisi, onko ehdotuksia?

HAUSKAA VAPUNPÄIVÄÄ!

6 kommenttia:

  1. Ihana kasa isoäidinneliöitä! Paljonko noihin on mennyt lankaa?
    Näyttäisi olevan tulossa sukat ja huivi ainakin
    :) Voisin ehdottaa yhdeksi aloitukseksi vaikkapa mariomyssyä:)

    VastaaPoista
  2. Eikös vaan ookki ihana kasa :D ei ois minusta uskonut että saan aikaiseksi virkkaamalla.
    Lankaa on kulunut noihin 97 palaan 1100 grammaa.

    VastaaPoista
  3. Haluaisitko muutaman silmukkamerkin? Muutaman voisin lähettää niistä mitkä viimeki olen tehnyt:)

    VastaaPoista
  4. Lila kiitos kovasti. Ainahan ne kelpaa, kun ne on niin nättejäkin :D

    VastaaPoista
  5. Pakko vielä tulla kertomaan, että koolaid värjäyksesi kiehtovat niin, että olen päättänyt kokeilla;) Onnekseni minulla ei ole vielä koolaideja eikä kyllä valkoista lankaakaan kotona:D Mutta kesällä viimeistään hommaan tarvikkeet!
    Ja nyt toivonkin, että pidät peukkuja, etten ihan koukutu puuhaan ;) :D

    VastaaPoista

Kiva kun kirjoitat blogiini