Virtuaaliystäväni

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Twisted flower

Edelleenkin olen innostunut näistä Cookien sukista. Tällä kertaa vuorossa on twisted flower kirjasta sukkia. rakkaudella. Edelleen on lanka myöskin samaa, jota käytin noissa strickeneissä, eli roosanauhasukkalankaa. Samaista lankaa oli käytävä hakemassa käsityökeskuksesta lisää, on se niin ihanaa neulottavaa. Näihin sukkiin sain kulumaan 80 grammaa 2mm puikoilla. kokoa näille sukille taas se oma 37 :)


Nyt alkaa sukkasato olla tältä syksyltä ohitse ja minun osaltani sukkia lenteli tuonne heinälatoon 13 paria. Ensimmäinen vuosi mukana ja varmaan jatkossakin sinne tupsahdan.

6 kommenttia:

  1. Upeat sukat, 13 paria on huikea määrä sukkia, on siinä puikot kilisseet ahkerasti.

    VastaaPoista
  2. Tämä on kyllä ihana malli! Minäkin olen tehnyt tuolla mallilla sukat. Paljon sukkia sait neulottua Sukkasatoon, minä sain valmiiksi 12 paria.

    VastaaPoista
  3. Kauniit sukat! Cookiella on paljon hyviä malleja :)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat sukat, ahkerasti olet sukkia neulonut :)

    VastaaPoista
  5. Moikka äiti. Minulla uusi blogi osoitteessa nappijasokeri.blogspot.com. Saat sitten neuvoa myöhemmin, miten siitä rakennetaan näin hieno, kuin tämä sun on :D

    VastaaPoista

Kiva kun kirjoitat blogiini